Pojišťovna ministerstva vnitra nabízí lékaře na telefonu

Redakce Medical News
9. 2. 2018  ・  1 minuta čtení

Objasnění lékařského nálezu, vysvětlení laboratorních testů případně konzultace zdravotního stavu po telefonu nabízí nově Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra jako službu Lékaře na telefonu.

Praha – Linka funguje od začátku roku a dosud ji využilo na osm desítek klientů pojišťovny. Komunikace s lékařem je zpoplatněna podle tarifu volajícího a lékař je na ni k dispozici čtyřiadvacet hodin denně sedm dní v týdnu.

„Konzultačních služeb lékaře se dočkají klienti pojišťovny ministerstva vnitra na telefonním čísle +420 283 002 772. Prokázat, že jsou klienty naší pojišťovny se mohou na základě posledních deseti míst čísla průkazu pojištěnce,“ podotkla mluvčí pojišťovny Hana Kadečková. Upozornila ale, že je kontakt s lékařem pouze konzultační a nenahrazuje v případě akutních potíží kontakt se zdravotníky na tísňových linkách 155 nebo 112.

„Každý z nás už asi někdy zažil situaci, kdy bychom se svým lékařem rádi prodiskutovali různé otázky, ale on v ordinaci většinou nemá tolik času. Právě pro tyto případy jsme svým klientům zřídili rychlou a účinnou pomoc v podobě nové nonstop služby – Lékař na telefonu,“ vysvětlil generální ředitel pojišťovny David Kostka.